JAWHAR, JPM    
 
Aduan/Maklum Balas Baharu   Aduan/Maklum Balas Baharu Semak Aduan/Maklum Balas   Semak Aduan/Maklum Balas Log Masuk Pelanggan   Log Masuk Pelanggan
  Daftar Baharu
Laman Utama| FAQ| Peta Laman| Pegawai Daftar Masuk   Saya ingin menggunakan English | B.Malaysia    
Mengenai Kami

Penubuhan Jabatan Wakaf, Zakat dan Haji (JAWHAR) pada 27 Mac 2004 adalah bertujuan untuk memastikan bahawa pentadbiran harta wakaf, zakat dan urusan haji di seluruh negara lebih tersusun, sistematik dan berkesan. Ia juga bermaksud untuk meningkatkan keberkesanan dan kecekapan sistem penyampaian perkhidmatan ke tahap yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang.

Justeru, penggunaan Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) oleh JAWHAR adalah merupakan satu inisiatif ke arah memastikan pengurusan aduan dan pertanyaan daripada stakeholders dan pelanggan dapat diurus dan diselesaikan dengan lebih sistematik, cekap dan berkesan serta menggambarkan  penyampaian perkhidmatan yang melangkaui ekpektasi. Semoga platform yang disediakan ini juga akan lebih mendekatkan rakyat dan kerajaan dan membantu JAWHAR untuk terus berperanan sejajar aspirasi dan dasar semasa Kerajaan  dan core business JAWHAR.


Terima kasih kerana mengakses sistem ini. Maklum balas anda amat penting untuk meningkatkan mutu perkhidmatan kami. 

Penafian | Privasi & Polisi
Hak Cipta © 2014 Biro Pengaduan Awam
Recommended 1024 x 768. Internet Explorer 9 and above, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Muat Turun Adobe Reader